Simning

En sån här dag när man inte har så mycket lust till något alls. Kände verkligen inte för att kliva upp imorse, speciellt när jag visste om att vi skulle bada på morgonen. Men jag gick bannemig upp och gick iväg på badet och stolt tjej är jag nu. Simmade 60 minuter, jag och Jonathan var de enda som var så duktiga och simmade tills lektionen var slut. Dock var det mindre skönt att kliva upp ur bassängen sen och känna hur otroligt tung kroppen var, kände som jag vägde typ 150 kg. Kanske lite överdrivet, men ungefär.

Nu har jag nyligen klivit in genom dörren, eller ja, för 30 minuter sedan. Tänker inte göra något alls idag, eller jo, lite historia vore ju bra att göra så jag slipper sitta med allting i morgon efter projektarbetet. I morgon ska vi fota i studion,ska bli jättekul :)

Ska feta mig med pannkakor till kvällsmat också, fy så dåliga mina matvanor är egentligen. buh. Men med simningen idag så kan man kanske få gotta sig med det ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback