Onsdag

Nyduschad är jag, fattar inte att jag alltid ska frysa så otroligt mycket på hösten. Får bli lite te snart så jag kan tina lite, samtidigt som jag ska göra klart historian som ska vara klar i morgon.
Annars har vi fotat till projektarbetet idag + att vi hade möte med anna karin, nu har vi fått ännu fler idéer att snurra i skallen, i alla fall jag. Nu måste vi vara effektiva att komma på ett bloggnamn, förslag nekas inte, nu behöver vi något fiffigt och unikt för vårt projektarbete + vår blogg!

I morgon får jag se hur det blir med yrkesdagen, kan bara gå på första passet eftersom jag ska börja min tandblekning i morgon och det tar sin lilla tid hos tandläkaren. Jag har längtat så himla mycket efter det här, ska bli underbart med ett vitare leende :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback