Min helg

Nu är helgen snart slut, lika fort som vanligt har den gått. Men jag har haft mycket o göra vilket är roligt. I fredags var jag hos Charlin, först gick vi på stan en sväng och sen gick vi iväg och köpte mat som vi tog med hem. Kollade på idol med Becka och hennes pojkvän, sedan blev det step brothers och när den var slut åkte jag hem. Igår var jag hos Charlin igen, fick stanna i poliskontroll på vägen ner till Karlstad, blev jättenervös bara för det men det gick ju självklart bra. Jag och Charlin åkte till maxi och handlade sen drog vi hem till Charlin o Sanna o Jonathan kom och sen Becka och hennes pojkvän. Såg på Batman och Wall-e och sen pratade vi en massa innan vi drog.

Idag är det slappt som vanligt. Har kikat på tv hela dagen, hur skönt som helst eftersom man bör njuta medan man kan eftersom jag inte behöver plugga. Ska dock ut o tvätta mammas bil alldeles snart.

Kommentarer
Postat av: becka

Mer såna myskvällar tack! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback