Måndag

Första dagen på lovet idag kan man väl säga. Och jag har verkligen inte gjort ett dugg alls och det är hur skönt som helst. Hade egentligen tänkt att åka iväg till Smartreklam och hälsa på idag men kände att jag hellre spenderar den här dagen hemma med att göra INGENTING.

Tänkte nämna min helg ganska kort. I fredags bestämde jag mig för att vara hemma istället för att dra ut och det var skönt. + att RobinE var kungen i idol :D I lördags blev det hockey med min bror och på kvällen var jag med Marcus, blev massa prat såklart o sen såg vi på Arn, eller ja, jag gjorde det medan Marcus sov. Igår va det en riktig slappardag, på kvällen blev det käk+bio med min familj. Rallybrudar blev det istället för Arn, fanns liksom tre platser kvar när vi kom fram, OFLYT. Men Rallybrudar gav en i alla fall ett gott skratt.

Nu ska jag äta mat och fortsätta min underbara slappdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback