Lördagsmys

Ikväll blir det lördagsmys. Om en timme ska jag möta upp Sanna i stan för att handla o sedan blir det hem till Sanna och laga mat :) Sen bär det iväg till andra sidan stan för att tillbringa resten av kvällen där, en riktigt perfekt lördag kan jag tänka mig.

Igår var jag med Malin, var lite halvfeta samtidigt som vi kollade på idol. Sedan blev det ner till stan och hämta Lina och Daniel, Lina var en aning full och pratade konstant hela vägen hem, haha.

I morgon blir det tråkiga saker som att plugga och städa, för jag har ju inte gjort detta idag(skräll). Men hoppas kanske att något roligt händer under dagen i alla fall. Sedan är det dags för en ny skolvecka, är inte värst taggad men det är endast två veckor kvar till höstlovet, mitt allra sista höstlov någonsin.

Nu ska jag göra mig färdig och invänta tankkortet så jag kan åka iväg och tanka och sedan åka till Karlstad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback