Höstlov

Nu är det efterlängtade höstlovet här, hur underbart som helst! Och i och med det så har jag tagit en hemmakväll som jag inte haft på väldigt länge så det var skönt. Annars va det skola idag, föreläsning, text, lunch, text och föreläsning igen. Hur tråkigt som helst faktiskt, kändes ovärt, skulle egentligen börjat med CV+säljbrev o sånt där idag men eftersom vi var 7 stycken blev det inge med det. Efter skolan följde Sanna med mig till Scala och hämtade ut biljetter o sen gick vi till h&m en sväng. Sen mötte vi en glad Jonathan som tagit körtkort, så grattis hörru! Sen gick jag till pappas jobb o väntade väldigt länge på att vi skulle åka och hälsa på farmor.

Vi kom iväg och efter många om o men så hittade vi till rätt avdelning och rum. Hon har flyttats till infektionsavdelningen nu och hon blev jätteglad när vi kom. Och aptiten hade kommit tillbaka och pratglad var hon, vilket hon inte var i måndags så det var väldigt roligt o träffa henne :)

I morgon ska jag på hockey med brorsan o sen ska jag träffa Marcus tror jag :)
Men annars röstar väl alla på ROBIN E i idol nu?:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback