Helg

Nu har jag helg och nu har jag gjort klart höstens praktik. Lite sorgligt ändå, just för att det var sista dagen idag så kändes allting så himla bra och nu skulle jag nästan kunna stanna lite till. Men två veckor praktik till våren och jag är nog tillbaka på samma ställe igen, om inget annat intressant dyker upp.
 
Jaja, i alla fall så har jag full rulle denna helgen vilket är ganska skönt. I morgon måste jag plugga en massa eftersom jag har prov nästa vecka, sen kommer kanske Emma hit och det blir Lena+Orup, pappa har fått gratisbiljetter så då kan jag lätt följa med om man säger så. Sen på lördag ska jag o lillebrorsan gå på stan o käka innan hockeyn o sen på kvällen ska jag umgås med Charlin, Sanna, Becka o Emma tror jag. Mycket trevligt kan jag tänka mig. O sen söndag får det bli pluggdag som alla andra dagar till veckan. Men känns bättre om jag lägger ner mig lite. Därför ska jag snart sätta mig en stund o plugga nu innan hockeyn :) Sen sjunger ju Robin på idol också o det får man inte missa.

Skulle väl kanske åkt iväg idag men blir nog inte så tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback