Fullt upp morgon till kväll.

Vilken dag det har varit. Det har gått i ett sedan två tiden typ. Idag har det liksom varit en underbar pratstund med min mamma och bror på förmiddagen, bakning, lunch, duscha, äta, göra mig i ordning och sen åka. Först åkte jag till Smartreklam och hälsade på med lite fika, självklart var inte Henrik där så Dan och Jörgen fick gotta i sig mina kladdkakemuffins (den enda som kan ersätta mig är den som gör godare muffins), enligt Dan i alla fall.
Sedan fick jag åka iväg efter typ 15 minuter för att åka till sjukhuset och hälsa på farmor. Hon var inte pigg idag men hon blev jätteglad när jag kom dit. 
Efter det blev det Bergvik, lämna in ett par skor så jag kunde få en ny klack. Det skulle ta en timma så jag gick runt på Bergvik en stund, köpte byxor åt mamma, ett hårspänne till mig själv och sedan hämtade jag skorna och till sist handlade jag mat på maxi. Åkte hem, hann precis käka och byta om innan jag och Malin drog till Lina och därifrån kom jag typ nyss. Malin har färgat sitt hår och jag och Lina har slingat våra, nu är jag JÄTTEBLOND!

Nu blir det lite tv och sen sova.
I morgon slappardag och sen bio med Malin.

Det är trevligt för jag har umgåtts väldigt mycket med Malin och Lina under lovet, känns som vi hunnit ta igen all tid. pusspåerminagosungar!

Kommentarer
Postat av: malin

puss på dig själv! ;)

2008-11-02 @ 14:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback