Fredag

Lediga dagar är underbara. Och det är hur underbart som helst att kunna sova ut. Idag ska jag bara göra nödvändiga saker känns det som. Städa och plugga, men ska som tur är plugga med Emma så det blir nog mycket roligare än vanligt. Sedan blir det Lena+Orup med mamma, pappa o Christoffer, vi får väl se om det är något drag eller inte.

Och på måndag är det dags att komma tillbaka till skolan igen och bara för det kom jag på att jag inte gjort klart alla uppgifter vi fick innan. Känner att jag har lite mycket att göra den här helgen, inga fel med det men jag måste hinna plugga. Det får bli på söndag det, redan söndagsångest typ ju. Usch!

Annars hängde Robin löst igår på idol, usch vad nervös jag var! Men han klarade sig iaf, han sjöng faktiskt bäst av alla killarna ju ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback