Söndag

Vilken underbar helg jag har haft. Igår blev det ju som sagt hockey, efter det åkte vi hem till Forshaga och åt tacopaj och hade det trevligt med min familj. Sedan vid 21:00 någon gång åkte jag och Johan hem till honom, skulle kolla på Hitta Nemo men vart aldrig så utan vi gick och la oss istället :) Sen imorse tog vi en mysig promenad i det soliga och härliga vädret för att köpa frukost på Wallinders. Sen vid halv ett ungefär vad jag dock tvungen att åka hem. Längtar efter honom hur mycket som helst nu.

Eftermiddagen har jag tillbringat i stugan och nu är det tv som gäller resten av kvällen, skönt får jag säga. Imorgon är det skola på eftermiddagen och jag klagar inte över att få sovmorgon en stund.

Denna veckan är det lite fullt upp tror jag, det är rätt gött. Sen märks det hur mycket skola det blir också, min kropp mår en aning bättre nu i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback