Torsdag

Nu har jag faktiskt helg, det är verkligen skönt. Och jag var till och med såpass snäll mot mig själv att jag lämnade alla böcker i skolan. Den här helgen tänker jag inte göra ett enda skolarbete, ska bara tänka på mig själv.
I alla fall sov jag hos J i natt, det var lika mysigt som vanligt :) Dock var det inte roligt att gå upp ur en varm säng och en mysig pojkvän vid 07:20 kan jag säga. Åkte till skolan för att ha biologi, började med genetik idag och fick kolla på DNA i fiskspermier, jävligt mysigt! Det stank liksom fisk och var riktigt äckligt.
Vid 13:00 va jag hos tandläkaren, slipade ner mina framtänder så nu ser det faktiskt bra ut :) + att han polerade och borstade med diamantpasta så nu är mina tänder görfina :)

Ikväll ska jag åka till J igen o sova där :) Han är väldigtväldigt bra.
På lördag blire mysa i LLA också för då ska vi på hockey med min familj :)

Kommentarer
Postat av: Marie N

om man nu vill skriva om sig "pojkvän" använd hans namn. Jag själv skulle inte bli glad om min pojkvän kallade mig för "M" när han skrev om mig....

2008-11-20 @ 17:15:25
Postat av: Sanna

Gos, du får krya på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback