Tisdag

Gissa vad? Jag är så himla nöjd med allting just nu. Jag skrattar och är glad och har världens underbaraste människor i min närhet, kan det bli bättre? Känns verkligen inte som det just nu.

I dag började dagen med idrott, trött och inte alls med i kroppen var jag. Och sen körde vi brännboll med hinderbana, alltså det var så sjukt jobbigt, jag har aldrig varit med om en jobbigare idrottslektion. Det kändes som att hela klassen kröp i mål sista stunden. Det var i alla fall otroligt kul! Nästa vecka ska jag och Sofie ha idrottslektionen, höhö.

Sen var det bara historia o svenska eftersom naturkunskapen är eget arbete. Men jag stannade kvar i skolan och jobbade med naturkunskapen eftersom jag skulle till tandläkaren 16:00 och klockan var 14:20 när vi slutade svenskan.
Gick bra hos tandläkaren, fick blekning för fyra dagar till sedan får vi se om det blir bättre resultat eller inte. Hur som helst så kommer de fixa mina tänder så som jag vill ha dem så jag blir nöjd, det är jag glad över.

Sen åkte jag till Bergvik med mamma och Jesper. Väl hemma var jag duktig och lagade mat.

I morgon tog vi ledigt från projektarbetet, kändes som att alla behövde en vilodag på något sätt. Så i morgon ska jag göra bra saker, typ plugga och städa. Inte allt för livat om jag får säga det själv.

Nu blev det väldigt långt märker jag, Ominne bilder ska ju in också. Måste få visa upp mitt underbara ställe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback