Tisdag

Nu är det muntliga i svenska b över, aldrig mer kommer jag ha ett nationellt prov. Det känns otroligt underbart måste jag säga. Fast dock mår jag inte bra ändå, det har jag fått reda på idag också. Jag har högt blodtryck vilket inte är så positivt, ska tillbaka och kolla imorgon ifall det sjunkit litegrann. Känns inget vidare, men jag har märkt att min kropp inte mår bra och ett högt blodtryck bevisar att jag haft rätt. Så idag ska jag vila och ta det lugnt resten av dagen. Imorgon åker jag iväg och tar ett blodtryck innan jag åker till till Karlstad för att fota inför projektarbetet och på kvällen ska jag sova hos min goding, det behöver jag verkligen nu.

Annars har jag umgåtts med Mia idag, det var trevligt måste jag säga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback