Söndag

Vilken helg, full rulle hela tiden i stort sett. Nu mera finns det inte många lugna stunder på mina helger vilket är ganska skönt ändå. I fredags var jag hos min goding och myste hela kvällen framför idol bland annat.
Igår blev det stan med mamma och pappa för att köpa farsdag present till pappa (han fick gå själv bara för det, höhö). Sedan på kvällen kom Lina och Malin hit men vi förflyttade oss rätt snabbt över till Malin där vi gjorde hasselbackspotatis, fläskfilé och Sofies otroligt goda sås + vitlöksbröd. Sedan hade Malin ordnat projektor i sitt rum där vi såg Mamma Mia, redan tredje gången jag ser den och jag har fortfarande inte tröttnat :) Sedan blev det lite massage innan Sofie och Lina gick. Då kollade jag och Malin på P.S. I love you istället, gillade filmen mycket :)

Och idag då, vaknade till min stora förvåning 12:20(!) jag behövde nog alla timmar eftersom jag varit så trött senaste tiden. Dock mår jag riktigt dåligt, snorig och ont i halsen + att jag har jätteont i högra fotleden och kan knappt gå. Vilken bedrövlig söndag säger jag bara. Men ska käka kladdkakemuffins nu snart och sen blir det soffan resten av kvällen, skönt!

Skulle egentligen hälsat på min kära farmor idag men får skippa det tyvärr :(
Sen är det en känslig period att befinna sig på sjukhus just nu.. Men men.

Kladdkakemuffins blir det nu, pusspådet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback