Skitdag

Det stämmer verkligen att det varit en skitdag idag. Jag vet inte vad det är med mig längre, men jag känner mig så otroligt negativ och irriterad. Kanske beror det på att historialäraren kläcker att vi har ett läxförhör på 90 JÄVLA sidor tills imorgon, vad blir det? Man har inte läxförhör på så många sidor, man har knappt prov på så många sidor. Blir verkligen så otroligt förbannad. Speciellt när man slutar 16:45 och kommer hem halv 6 och sen måste öva inför svenskan imorgon.
Känns nästan som jag gått in i väggen för jag brukar inte må såhär. Jag brukar inte komma hem o känna att jag struntar i något, men jag får ångest så fort jag har något att göra. I och för sig kan det bero på att det har varit press nu i några veckor inför nationella proven och jag blev sjuk mitt i allt, så jag kanske mår bättre imorgon när mitt muntliga är gjort. Kan ju hoppas att det är så i alla fall för nu är det fan i mig inte bra. Vill bara sova o kolla på tv, det är inte bra.. jävla skit säger jag.

Usch, och där avslutar jag för att öva inför svenskan.. Det känns i alla fall rätt bra ändå, önska mig lycka till.
Och puss på mitt gos, jag längtar efter dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback