Onsdag

Idag känner jag att jag att det var svårt att börja med något, jag känner mig tråkig.
I alla fall umgicks jag med Mia igår, det var jättetrevligt och skoj eftersom det sker så sällan. Men vi hann ändå att gå på stan, käka ute, köpa massa onyttigt, äta massa onyttigt och ha det jädrans trevligt. Sedan gick jag över och sov hos Johan, skulle egentligen sovit hos Mia men eftersom jag varit över och lånat en film hos Johan o kramat lite på honom så kändes det bättre o sova hos honom. Iofs klagade väl inte Mia heller eftersom hon fick sova med Christian då, höhö.

Imorse vid tio planerade vi lite projektarbete hos Mia och sen åkte jag och Emma in till stan o gick där en sväng innan båda åkte hem vid 12 :)
Om en timme ska jag åka till Johan o sova där :) Konstigt nog sover jag så mycket bättre bredvid honom :) Iaf så ska vi mysa med film o massa gott, tror jag iaf.

Annars så har jag o mina projektpolare äntligen fått igång en blogg.
Vi har inte kommit igång med skrivandet ännu men det kommer snart så håll utkik.
Bloggen hittar ni här
http://Thefirstkiss.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback