Onsdag

Äntligen är skrivdelen på nationella proven i svenska b avklarat, hur skönt som helst! Dock sitter jag hemma nu och ska försöka skriva något om bokmässan tills imorgon, typ en krönika eller artikel, det går inte framåt kan jag säga. Sitter och är helt still i huvudet och önskar att jag vore bra på det där men nej. Jaja, ska försöka mig på en liten del i alla fall så får vi se hur det går, är otaggad på allting just nu känner jag. Behöver en kick framåt, speciellt nu när jag mår kasst i kroppen.. Kanske skulle stanna hemma imorgon? Det vore något.

Borde kanske samla mina krafter genom att sova middag, är ju hyffsat trött nu.

Kommentarer
Postat av: malin

om du är hemma imorgon får du gärna kontakta mig för jag kommer också vara hemma imorn, så jag menar vi kan kanske vara dåliga ihop?;) kram påré

2008-11-12 @ 23:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback