Lördag

Perfekt dag idag. Blev väckt av mamma vid 9:00 och sedan vid 10:30 åkte vi till Karlstad där vi var till 16:00 någonting. Blev först stan och jag köpte underkläder, smink o en söt sjal och sen käkade vi lunch på kebabhouse. Efter det kikade vi runt lite till innan vi åkte ut till IKEA och köpte värmeljus och sen blev det coop innan vi åkte hem. Ikväll händer inte så mycket, ska träna lite på svenskan och bara ta det lugnt :) Känner att det var längesen som jag kunde ta det lugnt alldeles ensam så det ska bli skönt faktiskt.

Men igår, jobbig skoldag kan jag lova, det enda positiva var att min svenskalärare tar hänsyn till min förkylning under nationella proven, det är skönt eftersom jag inte kunde prestera på bästa sätt. Sedan fick vi i alla fall sluta dagen en kvart tidigare så jag åkte med 16:05 bussen hem och hamnade i soffan med en gång. Käkade mat med mamma o bror + pratade en massa med mamma innan jag åkte till J där jag var hela kvällen :) Han är mysig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback