Äntligen helg

Ja, nu är det fredag vilket innebär att det är helg. Jag klagar inte ett dugg för jag har varit så otroligt trött denna vecka. Idag har det inte hänt mycket mer än att det var skola till tre, sedan hann jag köpa på mig lite på H&M och sen åkte jag ut till mammas jobb innan vi åkte hem. Och nu sitter jag hemma och har nyss pluggat lite biologi, har storebror och Sofia på besök så det har blivit god mat ikväll vill jag lova. Senare när de ska åka hem åker jag med och sover hos Johan :) Blir fjärde natten i rad som jag sover där, men sover faktiskt mycketmycket bättre bredvid honom och jag vill verkligen få en sovmorgon tillsammans med honom. Har ju liksom fått gått upp i tid de senaste dagarna, imorgon kan vi dra oss hur länge som helst, skönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback