20:50

Trots dagens datum har det varit en ganska bra dag.
Fick börja den med en underbar sovmorgon och en promenad till bussen, samt en promenad till idrottshallen med Sofie. På historian kunde jag verkligen inte koncentrera mig och hade tankar på annat samtidigt som jag skrattade bort hela lektionstiden. På fotolektionen gick vi igenom produktfotografering och lite photoshop och sen fick vi en fotouppgift där vi ska fota sju bilder till vecka 51, det ska bli riktigt roligt :)
Efter skolan gick jag på stan en sväng med Mia och sedan tog jag 16:05 bussen hem. Var lite komiskt får jag säga, en ambulans körde förbi i ilfart med blåljus och när vi sedan kom en bit bort stod ambulansen vid Preem på Råtorp, funderade inte vidare på det något alls. Men sen när jag kom hem läste jag på nwt.se att ambulansen lyckats krocka med en annan bil. Det tyckte jag va en aning komiskt faktiskt.

Fick även massage av moster förut i typ 45 minuter, det var hur skönt som helst måste jag säga. Tur att det finns sånna möjligheter, känner mig otroligt avslappnad nu måste jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback