Tisdag.

Vart en rätt tråkig dag. Började med prov i mediekommunikation imorse, det gick rätt bra ändå tror jag, även fast pluggandet har gått himla dåligt.
Sedan var de tråkig engelska, lite lunch och sedan fick jag och Emma ta bussen ut till Robin för att hämta ett band som vi skulle ha till multimedian. Det gick finfint och även multimedian gick bra.
Sen bar det hem med 15:15 bussen, lagade mat, åt och sen hamnade jag i sängen. Himla skönt.

Imorgon är det onsdag vilket innebär text hela dagen och då ska jag skriva klart mina två reportage, hoppas att det går skapligt fort.. Vill helst hem och ta det lugnt tror jag, och sen kunna ta svenskan också. På torsdag är det mia-dag :)

spanien om 10 dagar, nu är det verkligen inte långt kvar.. jag längtar så jag snart dör tror jag! :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback