Tisdag

Jag har haft en rätt slapp dag, hittills i alla fall..
Gick upp i tid för att köra mamma till jobbet, körde sedan till strand för att hämta mia, tillbaka till mamma för att hämta hemnyckel, till skolan, hade mediekommuniktion och en redovisning som inte var direkt planerad men det dög. Sedan muntligt i engelska, det gick som det gick men nu är det i alla fall över. Sedan väntade jag på att Sofie skulle fixa det ena och andra och sedan åkte vi hem. Har käkat och nu försöker jag mig på matten, går himla dåligt :( men men, det får gå som det går. I eftermiddag blir det i alla fall så att jag ska hämta mamma på jobbet också ska vi till bergvik en sväng tror jag.

Jag är nog världens gladaste!
Det känns som allting bara släppt nu, 
en underbar lättnad att alla körlektioner och allt slit är över.
Men det har varit värt alltihop :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback