Studiedag.

Det är studiedag idag, mycket skönt.
Vaknade efter tio någon gång och det var så himla skönt att få sova ut :) Sedan har jag inte gjort mer än att duscha och varit iväg till vårdcentralen och tagit ett blodprov. Jag tycker verkligen inte om sånt där, det märktes nog också. Var jättenervös och flög säkert en dm upp ur stolen när hon stack in nålen, men det gick fort och bra som tur va. Fast nu är jag väldigt öm i armen :/

När jag får ork och lust ska jag städa på mitt rum och börja packa eftersom jag aldrig gjorde det igår. Men det är så skönt och inte göra något alls också. Kanske ska gå och lägga mig i soffan en sväng först, vore skönt.

Men annars är jag glad idag tack vare igår, fick äntligen prata med dig :) Och alla snälla saker du sa till mig gjorde mig jätteglad, det känns bra att jag gör allting lite bättre för dig :) Jag hade verkligen saknat att prata med dig så allting blev verkligen så bra när du hörde av dig :) ihi. Tråkigt att jag inte kommer få prata med dig på en vecka när jag åker iväg till Spanien. Men jag tycker ändå att det ska bli jättejätteskönt och komma iväg.

Har även fått tid till en tandläkare om jag ska få sånt där på tänderna, hoppas verkligen det. Jag vill ha vita och finare form på tänderna (a)

kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback