Söndag kväll.

Jag har inte gjort något värt alls idag, har bara inte orkat.
Men just nu så saknar jag dig bara så mycket.
Jag vill bara att allt ska vara som vanligt och att du ska må bra.
För nu känner jag bara att om du mår dåligt gör även jag det.
Men det är bara för att du gör det och för att jag nästan inte vågar prata med dig..
Jag hoppas bara allting hinner bli lite bättre tills jag åker,
för jag saknar verkligen din glädje som har gjort mina senaste veckor och dagar värda,
du betyder verkligen så mycket för mig.. det är nu som jag insett det.
 Att det överhuvudtaget ska behöva hända sånna här saker för att man ska fatta värdet av en människa.

Det finns nästan inget annat som snurrar i mitt huvud nu..
Du är en så himla bra människa som jag aldrig vill förlora.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback