Måndag.

Vilken otroligt värdelös skoldag. Vi hade grupprov i matte och det var inte mycket utav grupparbete kanske, men men. Sen hade vi hörövning hela engelskan och den gick inte sådär jättejättebra, tyvärr. höhö. Sen åkte jag in till stan och gick iväg och fixade mina glasögon, nu sitter de perfekt. Sedan gick jag iväg till trafikskolan o träffade elin en stund, fixade lite annat och tölade med håkan innan jag gick tillbaka in till stan och fixade några andra ärenden. Skönt att ha dem gjorda, iofs skulle jag behöva fixa lite andra småsaker innan jag åker till Spanien på fredag, tar det nog imorgon eller på torsdag kanske.

Snart tänker jag stänga av datorn och försöka sova litegrann.. är inte speciellt trött dock, men det går gå ändå.

Jag saknar dig ännu mera nu, jag trodde inte att det någonsin kunde bli såhär. Men jag längtar efter den stunden vi pratar igen, om allt och inget som vanligt. Det känns som att du har försvunnit fasten jag vet att du finns där men att det kommer vara såhär en stund. Jag är i alla fall glad att du ska höra av dig innan jag åker, det lättar otroligt mycket för det skulle kännas så himla jobbigt att åka iväg och känna den här känslan. Men alltså, du betyder bara så himla mycket för mig.. Du har gjort mig glad, du har fått mig att skratta och du har bara varit du.. Du är en otroligt bra människa. Jag saknar din glädje vännen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback