Lördag.

Jag har haft en jätteskön dag uppe i stugan idag tillsammans med Malin. Vi har rott, solat och bara mått himla gött :)
Nu på kvällen tog vi oss en skön promenad i det härliga kvällsvädret, det känns verkligen som sommar, helt underbart!

Jag vill bara att du ska veta att jag hela tiden tänker "om det hade varit du, vad hade jag gjort då?"
Ja, vad hade jag gjort då?
Jag har aldrig tänkt tanken förrän nu och jag blev verkligen nere, det känns som att jag inte hade klarat av något om du skulle försvinna, för du finns alltid här för mig och jag vill att du ska veta att jag är så himla tacksam över det.
Jag önskar bara att jag sagt det mer ofta, tänker börja med det nu.
För just denna lilla omskakning har fått mig att inse att man ska vara rädd om det man har och verkligen ta hand om dem som finns i ens närhet.
Men vad som händer finns jag alltid för dig, på samma sätt som du alltid finns för mig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback