Lördag.

För en gångs skull har jag fått en del gjort idag. Jag har plockat undan i mitt rum, lagat både lunch och middag och sedan har jag FAKTISKT pluggat en del. Visst det kanske inte har gått in lika mycket som jag läst, men jag har i alla fall gjort det och jag är stolt över mig själv, då jag vanligtvis skjuter på saker och ting mest hela tiden. Men kanske har jag ändrat mig från och med nu? Man kan ju hur som helst hoppas på det, haha. Jag kan i alla fall lägga mig sen och känna mig lite duktig, hihi.

Imorgon ska jag göra min intervju med Malin och sen ska jag plugga massa mer, är ju som sagt mycket till veckan.
Men när den här veckan är slut kommer det kännas himla underbart. Och på torsdag ska jag sova hos världens bästa Mia, hon är verkligen jättejättebra och jag är så glad att jag har träffat henne :) Det var längesen jag var med henne överhuvudtaget, så det är på tiden nu.


If you think I fine it just ain't true
I really need you in my life
No matter what I have to do
I'll wait for you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback