Klämdag kanske.

Jovisst, en riktig klämdag och jag har inte gjort något vettigt alls. Som jag egentligen hade tänkt, fy.
Men istället får jag sätta mig med allt pluggande nu, har ångest och börjar bli jämt lite stressad.
Men jag har också bara mig själv att skylla, jag måste lära mig att planera bättre.
Det vettiga jag gjort idag är i så fall att jag kört massamassa bil, det är det enda nödvändiga hittills.

Men men, det är nog dags att läsa mediekommunikation, svenska och förbereda frågor till mina 2 reportage, usch!
Tur att 2an snart är slut, tur att det är spanien snart och tur att sommaren börjar komma!

Framför allt är det tur att du finns, bara just därför blir allting lite lättare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback