Första maj.

Det är redan maj, det här året har verkligen gått så fort!
Men tur är väl det för snart är ju sommaren här, jag längtar verkligen efter sol och värme nu.
Tack och lov att Spanien blir om 14 dagar!

Igår var jag på stan med elin en sväng :) Sen följde hon med mig till optikern och kikade på glasögon.
Jag valde två stycken som jag beställt nu, får dem väl om cirkus 14 dagar :)
Ska bli underbart att ha möjligheten till att använda glasögon igen :)
Hoppas jag hinner få dem innan jag åker.
Efter det gick jag på stan med mamma, köpte en bikini och ett sött linne.
Sen åkte vi hem och åt hämtmat från vp och sen körde hon mig till Jenni där det blev valborgsfirande.
Dock var jag hemma tidigt, drack för mycket.

Idag har jag vart på bergvik och ikea med mamma och jesper :)
Och sen har jag bara slappat, är så himlahimla trött idag.

Imorgon blir det en sväng till bergvik igen och sen måste jag plugga massa resten av dagen :(

Varför den här känslan?
Jag vill inte sakna, men jag gör det ändå.
Jag förstår inte ens varför...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback