Dagen före!

wi, tänk att alla dessa månader har gått sedan vid beställde resan och inatt bär det av, i alla fall hemifrån och imorgon 6:30 går planet ner till Spanien, jag längtar så himla mycket nu.

Annars började min dag dåligt. Först ett sms från Mia där det stod typ "kommer inte idag, har spytt inatt", då blev jag ledsen eftersom det innebär att jag inte fick en mysig hejdåkram av min lilla gostjej! Nationella prov började dagen med annars, hör- och läsförståelse, som gick åt skogen! fy. sen blev det multimedia och käk innan det bar iväg på körlektion vid 15:15, var nervös inför den men den gick verkligen jättejättebra! :D sen har jag varit glad tjej resten av dagen :) nu ligger jag i min säng och ska inom kort duscha så jag blir lite pigg. vid 01:00 åker vi från forshaga...

kommer sakna dig!!


kraaaam, ses om en vecka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback