Söndag

Idag är det min sista kväll med katten o alltså min sista kväll i lägenheten, sen får jag äntligen komma hem till Forshaga igen. Saknar min säng så mycket, har verkligen sovit jättedåligt den här veckan pga katten. Hur som helst så kom jag hit i tisdagskväll och min bror åkte på onsdagkväll. Jesper sov här ända till fredagen o då kom Malin hit istället :) Mötte henne vid tåget 15:45 o sen strosade vi på stan en sväng o sedan bar det hem till Herrhagen. Vi gjorde paj o brownies och klämde i oss en chipspåse också, kvällen spenderades i soffan framför let´s dance o robins o sedan en film :) Igår var vi på hockey med pappa, jesper och anton. Färjestad vann mot Brynäs med 5-0, en skitbra match faktiskt! Sedan körde pappa mig till lägenheten och jag började laga mat, kikade lite på melodifestivalen och spelade betapet för att fördriva tiden, sedan kollade jag på hur man blir av med en kille på 10 dagar innan jag somnade  :) Idag kom mamma hit o vi har varit på stan o bergvik o jag har kört bil, gick sjukt bra! :)

Snart blir det andra avenyn o hallon sorbet, gutt! imorn får jag börja röra på fläsket o dra ner på onyttigheterna!:o

puss / m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback