Soligt.

Det är onsdag, en dag kvar i skolan innan det blir påsklov, gud så jag längtar! Dock har jag en mattediagnos och en redovisning framför mig, men det ska jag minsann fixa o det finns inget bättre med lite press såhär sista dagen så man kan njuta efter allt imorgon när skolan slutat. På fredag tror jag hela "tjocka" släkten ska upp till vår sommarstuga och greja, jag har fortfarande inte bestämt mig för hur jag ska göra, följa med eller inte alltså. Har fortfarande en stund på mig att bestämma det hela..

Idag slutade jag vid cirka 13:30 så jag åkte hem 13:45 o har sedan dess ätit o slappat i soffan, snart ska jag ut en sväng i solen och röra på mig. Dock har jag försökt att komma ut i en timma nu, men jag har tvingat mig själv att gå o byta om så fort jag skrivit klart här. Ska bara lyssna klart på en låt o fylla på lite ny musik på min mobil.

Puss på fint väder!

Kommentarer
Postat av: Gabriella Ivarsson

♥ Hoppas du får en bra kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback