Snö?

Jag blev helt ställd när jag tittade ut genom fönsret i morse. Det var bara helt vitt, djup suck eftersom jag ställt klockan på kvart i nio för att ta en promenad innan skolan, det sket sig. Annars har det blåst o snöat mest hela dagen men nu börjar solen titta fram lite grann i alla fall. Det var en hur härlig dag som helst i skolan, vi hade bara matte o det gick väl i och för sig som det gick, men ändå. Stefan berättade världens roligaste grej om en kille som hade körlektion, haha.

En kille och hans körlärare var ute och körde och på en äng bredvid syntes ett rådjur och körläraren frågade killen om han såg rådjuret, killen som var naturvetare svarade "ja, men enligt mina beräkningar hinner vi före". Det var nog det roligaste jag hört på riktigt länge :D

Snart tänker jag byta om till mjukisbralls o köra lite benövningar eftersom promenaden är lika med inställd nu, jäkla snö :/ Hade sett fram emot o komma ut men är inte så pigg på allt slask! :/

puss / m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback