Sista dagen..

Torsdag morgon och idag är det sista skoldagen innan lovet, puss på det. För det första har jag sovit rågött inatt, somnade vid 10 o gick upp för typ 30 minuter sen, känner mig lagomt utvilad. Nu väntar jag på duschen så jag kan göra mig iordning innan skolan, pappsen är ledig o ska köra mig, han är snäll. Dock är den här dagen mindre skoj, börjar med mattediagnos o den kommer gå åt skogen o sen i eftermiddag har vi redovisning på vårt projekt som vi jobbat med de senaste 3 veckorna, soft har det vare. Men jag skulle gärna ha lov just precis nu.

Efter skolan ska jag kanske köra bil hem om mamma orkar vänta, annars blire buss o sen ut o röra på sig när jag kommit hem. Jag har blivit så duktig nu alltså, men det är liksom nu jävlar, de ska hända nått, ungefär..

men men, dusch blir.

hörsda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback