Måndag

Äntligen är jag hemma igen och nu ligger jag i min säng och mår så gött, dock väldigt trött.

Igår blev det inte riktigt som jag tänkt mig, hade planerat att slappa i soffan o käka hallon sorbet i stort sett hela kvällen. Men vid halv elva fick jag besök istället o det är glad över, skönt att slippa vara själv. Dock blev det inte mycket sömn, vi somnade väl vid 4 eller något o var sjukt trötta när klockan ringde vid 6, dock var jag inte så med i skallen vid den tiden. Jag mådde iaf sjukt dåligt när jag vaknat o efter att jag sagt hejdå till min nattgäst vid 6:30 klev jag in i duschen och vid en 7 slocknade jag i soffan o vaknade strax innan min bror kom hem.
Sedan var det bara att börja göra sig iordning, packa och gå in till stan. Mina väskor vägde typ 100 kg o jag hade så himla ont i mina armar när jag kom till busstationen. Tog 10:40 bussen hem och tillbringade resten av dagen i soffan :) Nu snart ska jag sova och jag kommer nog sova bra, har många timmar att ta igen.

men ändå så är inte allting så bra just nu, är verkligen ledsen för det som hänt.. mja, vill inte ens prata om det, men jag är ledsen, jag kommer sakna dig jättemycket!

puss / m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback