Lördag

Jag är hemma, som alla andra lördagar. Men det kanske är som Malin säger, som jag egentligen aldrig tänkt på. Jag är hela tiden trött, jag är så trött att jag inte orkar göra något och tanken har aldrig ens slagit mig. Men det var igår när Malin sa att något i min kropp inte borde stå rätt till, hon själv kom fram till järnbrist och hon sa även tydligt att hon var orolig för mig. Men jag kan inte komma på att jag sover dåligt, så hon kanske har rätt, för jag är faktiskt trött nästan jämt. Både på morgonen och på kvällen, även om jag sovit tillräckligt. Jaja, låt gå eller något..

Idag har det i alla fall inte hänt alls mycket. Vi åkte upp till stugan en sväng, kikade o fikade o sen åkte jag o mamma hem. Vid fyra körde jag hem min bror o sen åkte jag o mamma till bergvik en stund. Kvällen har spenderats hemma, jag är som vanligt trött...

Vad som händer imorgon har jag inte kommit fram till ännu, men det löser sig..Gå ut o gå ska jag göra i alla fall.

puss / m

Kommentarer
Postat av: malin bengansson

lyssna på mig raring ;D

2008-03-26 @ 00:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback