Lördag

Det är lördag, lovet är snart slut och som vanligt har jag inte gjort allt för mycket. Spenderat mest tid hemma och hos tandläkaren (faktiskt). Men jag har träffat Emma o Mia en sväng o det var mys till 100, ni är underbara. Igår var det stan med Malin, Sofie o Lina och sen bio o käk med Malin o Sofie, det var längesen vi sågs allihop så det var jättetrevligt! :)

Idag har jag i stort sett inte gjort något, har vart hängig :( Ont i halsen o huvudet.. Hoppas inte att jag blir sjuk nu, det pallar jag inte. Iaf e jag nöjd att det är ledigt från skolan på måndag :) Dock ska jag kila ner till stan på kvällen o hälsa på min bror o köra bil. Sedan på tisdag eller onsdag ska jag handla med mamma, och från o med tisdag eller onsdag ska jag sova hos broder. På onsdagkväll kilar han till Östersund o kikar på Anna när hon spelar jvm, hoppas det går bra för dem, de börjar spela imorgon tror jag :) Hur som helst ska jag bo hos brorsan o passa Sonny tills på söndag eller måndag, så jag styr Karlstad i några dagar vilket lär bli rätt skönt. På onsdag kommer Emma, Viktoria o Mia och hälsar på mig o fikar lite :) Sen vet jag inte vad jag ska hitta på resten av dagen/kvällen, Christoffers tåg går vid 19:00 så jag kanske går o vinkar hej då eller något sånt snällt :) Men men, det spörs.

Nu ska jag nog byta om till något mer bekvämare och lägga mig i soffan eller något.

puss / m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback