hihi.

min dag har liksom gått jättefort idag.
jag tog min promenad o jag gjorde mina benövningar när jag kom hem. sedan blev det dusch plus hårinpackning o ansiktsmask, mumma! sen skar jag massa grönsaker till kvällens mat o sen var klockan helt plötsligt fyra..
Då kom mamma o pappa hem o jag gick o gjode mig iordning ist. Sen kom det folk vid 19:00 o vi käka tacos o jag drack faktiskt cider o en äcklig tequila, sen gick jag till elin..

vi slappa i soffan o kollade på let´s dance, karlpetter åkte ut :o iofs är han väl inte nå vidare bra på att dansa, men men. nu ligger jag i min säng o slappar, lyssnar på när min bror o putte spelar guitar hero, jag vill sova men mindre lätt..

imorn ska jag o elin ut o gå 5 km, duktiga är vi. sen hoppas jag att hon kommer till mig på kvällen o slappar, hii..

lov är mums, puss på det!
annars e du gosig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback