Bra dag.

Stan med Elin, idag igen :) Vi köpte present åt hennes pojkväns mamma, käkade mat o myste. Sen följde hon med mig till frisören, nu är jag rätt korthårig igen, kort i nacken, långt fram o lugg, vet inte om det riktigt är jag men.. Sen åkte vi hem med 15:15 bussen. Sen åkte jag till banken med mammsen o hon är mycketmycket bra <33

Nu är min storebror här o hälsar på, vi kikar på hockey, färjestad leder med 1-0 efter första perioden, det är skönt just nu i alla fall. Efter matchen ska jag mysa framför grey's o sen typ sova. Imorn ska jag till stan IGEN, ska ha körlektion 14:00, inte sugen men det är bry, måste försöka få de där körkortet taget nångång..

Efter det tänker jag åka hem o typ städa, eller bara må gött. Sen har jag ångest om jag ska dra ut å festa på fredag eller inte, jag är ganska tråkig har jag märkt. Men men, behöver plugga också, inte mys med prov i grafisk kommunikation nästa vecka, vill typ spy på det!

"du har inte en aning, att jag tänker på dig precis just nu .."

snart kommer emma hem, det ska bli så skönt att träffa henne på måndag :)

puss/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback