Torsdag

Ja vad ska man säga, en jättefin dag som typ alla andra dagar men jag sitter inne med feber och halsont, väldigt underbart. Fast om 30 minuter ska jag ta bilen till vårdcentralen och göra ett halstest, jag hoppas nästan det är halsfluss eller streptokocker så jag kan få penicillin så det onda går över. Ända sen i måndags eftermiddag har jag haft ont och jag har sovit väldigt dåligt pga det. Jag har vaknat flera gånger under nätterna för att jag haft så ont, inatt fick jag gå upp och ta en glass för att jag hade så ont.. Men men, jag somnade gott i soffan sen i alla fall :) Efter testet ska jag nog åka till ica och köpa massa rinnande eftersom vanlig mat inte går ner för fem öre nu! Igår gick det bra, men idag kan jag nästan inte dricka.. Så jag hoppas för allt i världen att det inte är körtelfeber, då vet jag inte vad jag gör!! :O

Men men, lite drygt att ha feber i den här värmen, jag dör snart :/ och jag kan väl antagligen inte fira Sofie på lördag heller, lyckat, inte! I så fall får vi väl ta det senare eftersom inte Malin heller kan o Lina drar nog inte upp själv, hehe. Jaja, nästa helg ska vi bo i stugan tror ja, vi fyra :) Hoppas det blir fint väder så vi kan sola, bada, åka båt, spela tennis osvosv.

Nu ska jag fräscha till mig lite innan jag ska åka iväg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback