Torsdag

Det har gått några dagar sedan jag skrev något senast så jag kanske får skriva lite om mina dagar.
I tisdags tog jag bussen till Karlstad vid 11:00 för att sedan möta upp Mia och gå hem till henne :) Var hur skönt som helst att bara ta det lugnt, njuta av solen och såklart träffa Mia. Sedan vid fyra tog jag bussen in till stan och sedan gick jag därifrån till Herrhagen och satte mig där för att vänta på brorsan. Han kom men skulle iväg på massage med en gång så jag tog en macka och gick sen ner till stan och mötte upp honom vid Pråmen och sedan tog vi bilen ut till maxi.
Efter det hem för att göra köttbullar på 1,6 kg köttfärs, det blev 118 köttbullar och vi var klara vid typ halv elva, elva någon gång. Sedan blev det glass och my name is earl innan det var dags för sömn.
Dagen efter hade jag planerat lunch med pappa men det blev inte riktigt så, så istället gjorde jag mig iordning så fort jag vaknat typ och gick ner till pappas jobb för att hämta bilen och åka hem till Forshaga. Åt, packade bilen på saker och åkte upp till stugan och oljade altangolvet, litelite bara dock. Sedan hem o lagade mat, tvättade pappas bil, körde Jesper till någon kompis, åkte hem och såg på you, me and dupree med Malin :) Sedan hämtade jag Jesper och Anton och sedan åkte jag ner till stan och hämtade pappa. Och idag har inget alls hänt typ, förutom att jag lagat mat.

Nu sitter jag och lyssnar på The calling - wherever you will go och får sån fet lust att kolla på coyote ugly, så jag tror minsann att jag ska gå och leta fram den för jag vet att vi har den någonstans i röran.

Imorgon ska jag klippa gräs, slappa, köra pappa och hämta pappa.. Emellan blir det nog myskväll med världens bästa mamma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback