Torsdag 18:24

Min vistelse på vårdcentralen blev lång.. 2,5 timme befann jag mig där och till den större delen av tiden väntade jag bara. Men det togs ett halsprov och två blodprov innan de kom fram till att jag hade en bakterieinfektion. Så nu ska jag äta antibiotika i 10 dagar.. lite tråkigt tycker jag, men allt för att få bort det onda i min hals. Jag vill kunna sova normalt utan o vakna flera gånger under nätterna.

I alla fall har mamma och pappa åkt upp till stugan så jag o lillebrorsan ska grilla snart o så, vilket ska bli gött, om jag pallar o svälja det vill säga. Men jag är så himla hungrig så jag kommer tvinga i mig det annars. Sen tänker jag tillbringa hela min kväll i soffan, har inte ork till annat, är jättetrött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback