Torsdag

Idag tar massa folk studenten :) skönt för dem. Jag har i alla fall bara ett år kvar nu och imorgon är det avslutning för 2or och 1or. Fast jag har inte vart i skolan sedan förra tisdagen, hade våran sista skoldag förra torsdagen men då var jag sjuk. Så efter imorgon är det sommarlov på riktigt. Jag vet inte riktigt vad som händer på kvällen men jag tror att jag och Mia ska iväg och kolla när SÄG har balen :) Kan ändå inte festa till eftersom jag fortfarande käkar penicillin.. Men sånt är livet, jag får väl agera chaufför om det är någon som vill ha skjuts ;)

Käkade amerikanska pannkakor till frukost imorse, fet som jag är :) Ska minsann slänga in en bild på det senare. tihi.
Jag tror faktiskt att jag ska städa klart i mitt rum nu. Alla kläder från golvet är borta och jag har bytt till rena sängkläder så jag har kommit en bit på vägen i alla fall ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback