Tisdag

Jag hade egentligen inte orken att gå till skolan idag, men jag gjorde det ändå och det är jag glad för nu. För jag är helt färdig med multimedian och det är skönt som fan. Dock har jag bara sovit ett fåtal timmar inatt och det känns nu. Ändå har jag sovit 2 och en halv timmes middag i och för sig gjorde det susen. Men jag tänker duscha snart, dricka lite kaffe och försöka vara pigg tills jag ska hämta min broder i natt, tror det kommer gå bra.

Imorgon är jag ledig och det är så skönt, fast jag behöver plugga svenska men det får gå :/ Hoppas bara inte att jag mår värre i min kropp bara, har sjukt ont i halsen o kroppen hänger inte med för fem öre. Tur att min mamma är den bästa och köpte päronsplit till mig, sjukt gott!

Nu blir det dusch och tv :)

du är bäst & du gör mig glad : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback