Tandläkaren

Ligger i min säng nu och är jättetrött! Jag var tvungen att gå upp vid typ 8:30 idag för att ta bussen ner till Karlstad vid 9:40. Mötte upp Emma och Marie på stan och sen vid typ 10:40 fick jag börja dra mig mot tandläkaren. Fick vänta i typ 15 min innan jag fick komma in och ta bilder och sen blev det in till tandläkaren som va äcklig. Han luktade jättemycket svett och hade en snorbuse i näsan som jag såg hela tiden :o usch! Men i alla fall kom han fram till att han inte vill slipa ner mina tänder och sätta på fasader utan jag ska få komma tillbaka i slutet på augusit, början på september någon gång och då ska jag få börja med tandblekning! (y) Hoppas det ger bra och fina resultat.

Men men, jag funderar på att sova lite eftersom jag är så sjukt trött. Vädret är ju ingen höjdare heller. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback