Söndag

Efter en mysig helg uppe i stugan med några vänner är jag hemma igen. Vi hade det jättemysigt med massa prat, spel osv. Måste göras om tycker jag! Dock kunde väl vädret varit lite bättre om man säger så, men det gick finfint ändå. När jag kom hem blev det dusch, mat o sen slocknade jag i sängen en stund innan min bror väckte mig o ville ha skjuts till mormor. Sen har jag ätit o kollat på film o hamnat här, en helt okej dag!

Imorgon är jag ledig eftersom jag inte lyckats fått mig något sommarjobb. Men jag har tur att mina föräldrar fixat saker jag kan göra hemma så jag kan tjäna pengar på det :) t.ex. laga mat, klippa gräs, tvätta fönster, olja golv, städa osv. Ska nog tvätta fasaden på huset och måla verandan också .. hehe. Penicillinkuren är även över så imorgon ska jag börja träna igen, har saknat det ganska mycket och speciellt när jag varit sjuk. Men nu blir det nya tag igen vill jag lova. Får även en träningsbok som jag skickat efter imorgon eller på tisdag. Den lär bli använd rejält.

Kanske skulle sova eller något? Är väldigt väldigt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback