Söndag 22:50

Svenskan är klar! Så nu har jag sommarlov bortsett från att jag måste kila iväg till skolan på fredag och ha själva avslutningen! Men ändå, jag är ledig hela veckan. Dock ska jag iväg till tandläkaren på onsdag om det där de ska lägga på tänderna, tihi.

Nu har jag ganska tråkigt. Väntar på att min mamma ska bli klar vid tvn så jag kan slå mig ner där och kolla på film. Imorgon kan jag vakna utan att känna pressen av svenskan.. och att jag ska städa mitt rum gör mig inte mindre glad alls för tillfället.

Jag vill bli fri från antibiotikan och tjock hals så jag kan börja träna snart, igen. Den här sommaren kommer väl inte innehålla något mer än träning typ. Skönt på sitt vis att få fira det sista sommarlovet någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback