Söndag 17:34

Idag vaknade jag 11:30 och det var hur skönt som helst vill ja lova.
Sen blev det bara att plugga lite, slänga i sig mat också åkte vi upp till stugan. Jag o brorsan tog en tur med båten, badade lite och sen gick jag upp och läste en sväng. Dock blev jag så trött så jag gick in och la mig och sov. Sen när jag vaknade blev det glass och sen åkte vi hem, och här sitter jag nu. Måste göra färdigt det sista på svenskan. Jag blir så arg på mig själv, att jag alltid varje gång ska göra klart allting i sista stund. Men men, jag lär väl få sitta med det resten av dagen idag + imorgon.. tråkigt, men sen när det är klart då är det sommarlov på riktigt. Jag har ju inga lektioner alls denna vecka, kan det bli bättre tro?:) nejnej!

Imorgon blir det nog så att Mia kommer hit o myser med mig, tihi. O sen blir det förmodligen SÄG-festivalen på tisdag..
Men nu måste jag ta tag i pluggandet så jag får något gjort och sommarlov, tss.

Kommentarer
Postat av: sara

kommentera gärna mina nya köp :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback