Söndag

Söndag idag, fast det känns inte riktigt som det. Om typ en timma ska jag o brorsan ta bilen upp till stugan och grilla hamburgare med mamma o pappa :) Sen blir det hem och färga Malins hår, hon har en plan och jag är lite skraj faktiskt. Vi får se hur det blir senare, jag kanske till och med ska satsa på frisöryrket eller något, haha, vem vet. Men nu ska jag fräscha till mig och klä på mig. Packa bilen med lite grejer och sen måste vi iväg och handla innan vi åker iväg.

För hundrade gången så säger jag bara: Det är skönt med sommarlov! :D
Förresten fick jag hem mina betyg i torsdags, fick en chock när jag öppnade brevet och såg att jag fått mvg i kursen som jag hatat mer än något annat och som det har gått så sjukt dåligt i, men vafan, jag får vara nöjd! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback