Sommarlov

Nu har jag äntligen sommarlov på riktigt! Mitt allra sista sommarlov någonsin... Jag måste minsann njuta av min sista långa ledighet. Men sen är det bara ett enda år kvar och jag antar att det kommer gå minst lika fort som de andra två åren. Men vad händer sen? Jag har mina planer men de kommer säkert förändras några gånger innan studenten. Men jag vet ändå vart jag vill i livet, i alla fall till en början..

Hur som helst har jag inga planer för idag.. får se om jag hittar på något. Annars stannar jag bara hemma och slappar. Sover middag och dricker kaffe eftersom jag ska hämta min bror och hans kompisar i Kil ikväll/natt. Tur för Jesper att han har en så himla snäll storasyster ;)

Måste planera o packa i ordning lite för imorgon med. Ska åka upp till stugan med Elin, Lina & Linn imorgon och stanna där tills på söndag, mys blire. Hoppas bara att vädret blir skapligt fint..

Kanske ska ta o baka lite? Fira sitt sista sommarlov med lite fika o saft vore ju.. Ska fundera vidare på saken i alla fall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback